chios

Solen

Publicerad 2012-03-25 20:23:05 i Allmänt

Underbart väder idag. Solen sken och det var riktigt varmt ett tag. Jag var till backa på em och då passade jag på att sätta mej mot stallväggen och "pressa" lite. Gud så skönt det var. 



Julius och jag tog en promenad upp till skogen. Det finns många stigar att välja på och jag kan dom flesta efter all svamp/bärplockning. Han ska då allt få följa med i höst och hålla mej sällskap tänkte jag. Vi tog en runda så han fick lyfta på fötterna lite, bara nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela