chios

Våt

Publicerad 2012-03-17 09:28:57 i Allmänt

Nu är det den bästa tiden på året enligt mej. När snön försvinner, man kan kratta bort allt visset, knopparna kikar fram, värmen återkommer och man kan äntligen köpa/plantera penseer. Lovely!

Igår var jag och julius ute på en promenad runt väderbacken. Vi svängde av ner mot utebanan en kortis och väl där fick han trava några varv. Skojigt tyckte han. Han är då för go den lilla krabaten. Tack marie att jag får hålla på och pyssla med honom!

Än så länge är det en slö-lördag men snart ska vi gå ut en sväng. Sen blur det ett besök på affären för det obligatoriska lördagsgodiset. Sen vankas det jobb, 16-21. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela