chios

Kalas

Publicerad 2012-05-26 20:15:41 i Allmänt

Förra helgen var sandra ( och jag ) på kalas vud gocart-banan i grbg. De som ville fick åka gocart ( inte sandra mao fast jag försökte få henne att åka med mej i en dubbelcart) och sen blev det bubbelbad, chips, godis och läsk i mängder. Barnen hade det jättekul så detta rekommenderas. :-)

Jag fick en väldans lust att dra ihop ett gäng vuxna ( minst 8 st ) och göra en helkväll. Gocart, paintball, bubben och god mat, fasen vad skoj det skulle kunna bli. Vad säger ni, blir ni med??

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-05-27 16:33:49

Hörru Anna det skulle vara jättekul om vi fick ihop ett gäng och gjorde nåt sånt där. Både kärringar å gubbar =). Toppenförslag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela