chios

Marina

Publicerad 2012-05-19 20:27:45 i Allmänt

Omgivningarna i tolvsbo är helt underbara och finare blir de nu när det har börjat grönska. Måste jag nån gång skaffa mej en sommardtuga så blur det där, helt klart!
Idag var jag där och red ut med fina nordisen Marina. Emma och en liten tjej som heter Gita var också med. Det blev en lugn tur med mestadels skritt. Men marina hon eldade på ändå. Bråttom, framåt, fort ska det gå heeela tiden...,.det är hennes motto.
Men trots den väldiga energin så är hon känslug, lyhörd och lyssnar bra när man aktiverar henne, för det måste man göra mest hela tiden för annars lägger hon in en snabbare växel. Underbara häst!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela