chios

Söndag med sol

Publicerad 2012-05-27 20:11:49 i Allmänt

Idag har det också varit strålande sol och svaga vindar. Härligt värre.
Vi har inte gjort så mycket för F har inte mått så bra. Hon håller på att öka dosen på sin "adhd-medicin" och då får hon mindre roliga biverkningar. Då lider även mamman för det är verkligen inte roligt att "laborera" med sånt. Då skulle jag vilja känna nån som har varit med om detta så jag har nån att bolla tankarna med. Just då känner jag mej jätteensam och som världens uslaste mamma som utsätter mitt barn för detta. :-(
Jag vill veta vad som händer i fridas kropp/knopp....hon berättar inte sånt, hon vill/kan inte. Så nån som har adhd får gärna berätta det för mej!!

Annars hände det inte så mycket som sagt. Jag gjorde ett försök att åka till hamnen för att köpa glass men F var så "sprallsen" så åktd hem igen. Stannade dock vid shell och köpte mjukglass. :-)

Nu har äntligen frida somnat så nu kan jag slappna av.....fixa lite kvällsfika till mej o sandra. De blir hemma imorgon båda 2 så sandra får vara vaken lite längre ikväll. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela