chios

Sooool

Publicerad 2012-05-21 16:13:27 i Allmänt

Vilket ljuvligt väder!! Jag njuter för fulla muggar, sitter på altanen med en mugg kaffe. Frida plaskar och leker med vatten i bar överkropp ( och sandra sitter inne).....
Hoppas detta håller i sej nu, det är så skönt med värme. :-)

Har nyss klippt gräset med våran nya klippo, en dröm som har gått i uppfyllelse för mej. Jag har velat ha en sån sen vi flyttade hit och nu har vi äntligen köpt en. Och ja, jag tycker om att klippa gräs, det är väl en gammal yrkesskada kan jag tro. ;-)
Senare i veckan hoppas jag att jag kan komma iväg till torsångs växthus i brlg. Överlägset bäst när det gäller växter och blommor. Rekomenderas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela