chios

Utkast: Maj 14, 2012

Publicerad 2012-05-14 17:14:14 i Allmänt

Idag har jag jobbat för solgruppen igen. Det har blivit en hel del där de senaste veckorna. Kul! Jag trodde att det skulle vara jättesvårt att sätta sej in i detta men det har gått snabbt och smidigt. Det var inte så krångligt som det först verkade. :-)
I sommar är det meningen att jag ska jobba på allégården men jag hoppas jag kan komma tillbaka till solgruppen i höst igen för jag trivs jättebra, både med jobbet, de boende samt personalen.

Igår drog Kribbe iväg på resemontörsjobb i Forsmark(gävle). Har vi otur så kommer han inte hem på 5 veckor(!!!) men har vi tur så kommer han hem på helegerna. Håller tummarna att han gör det!! Vi saknar dej gubbskrälle. ;-)

Så nu är vi solokvisten jag och barnen så ni får gärna komma förbi och ta en fika och hålla (Mej) sällskap. :-)

På hästfronten är det samma lika, lite backa och lite tolvsbo. Jag hoppas att jag kan fortsätta på samma sätt fast K är bortrest. Jag behöver verkligen andas häst emellanåt för annars blir jag knäpp(are). Stallet/hästarna och skogen är den bästa terapin som finns. Själavård!

Totte som aldrig kan ha öronen framåt på kort. ;-)



Jag...



Fina Sandra. :-)


Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-05-21 09:58:15

Beundrar dig som är hemma själv med barnen, vart på tal förut att Jimmy skulle jobba borta, men tack och lov ligger det på is nu :(

Ta hand om dig!!! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela