chios

Lördag

Publicerad 2012-11-24 10:08:21 i

Detta gråa väder tar kål på mej. Trött, hängig, orkeslös. När ska det vända? Sluta regna, börja snöa? Snart hoppas jag, så det blir lite ljusare ute. Jag vill ha vinter!!

Just nu är det lugnt o skönt hemma. K är och jagar, sandra har sovit över hos mormor o frida kollar på tv. Senare idag ska vi hälsa på furunäsarna och det ska bli skoj. Det var såååå länge sen sist, mycket att uppdatera!

Imorgon ska jag och sinead ta en dagstur till västerås (istället för våran inställda sthlmsresa). Lite toys'rus (stavning?), lite erikslund och lite ikea med tillhörande julbord. Härligt!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela