chios

Ledsen

Publicerad 2012-10-12 20:22:08 i

Livet är bra grymt ibland.
Idag så fick älskade totte fara till de evigt gröna ängarna. Det gick inte längre, den fula hovbölden blev bara värre med komplikationer som följd.
En stor styrkekram till Emma som var vid hans sida hela tiden.
Det finns inget jag kan säga eller göra som gör detta lättare, sorgen måste få ha sin tid, vi får minnas Totte som den genomsnälla drullen som ville alla väl.
Tack för att jag fick lära känna dej, vila i frid Totte. ;-(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela