chios

Onsdag

Publicerad 2012-10-24 10:46:51 i

Dagen har börjat bra med utsläpp på backa samt lite nyttogöra (måla fönster bl.a) hemma. Måste passa på med sånt när det är ljust ute så man ser vad man gör. Ja, vi har dåligt med bra ljus inne på kvällen och jag ser så himla illa i mörker. Det är det värsta med denna årstid...mörkret!!

Sen ska jag ta mej en promenad ner till stallet för att luncha. Marie, stackaren, är sjuk! Lite mockning senare på dan hade jag tänkt hinna med.

Lite jobb denna vecka, endast fre-lö-sö, korta turer. Poolen säger att det är en lugn period just nu så det finns inte så mycket jobb åt oss vikarier. Man får vara glad för det lilla, synd bara att deltidsdagarna tar slut så fort då. Jag har ca 28 dagar kvar sen får jag inte stämpla upp något mer. Får se hur det blir då da. :-/

Nä, nu ska jag ut och hämta posten, ha't bra så länge! :-)

Backa stall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela