chios

same, same.

Publicerad 2012-10-13 11:37:14 i Allmänt

Ja, vad ska man skriva, det händer ju inte mycket i mitt liv.
 
Samma lika på jobbfronten för oss båda, arbetslösa men jobbar som timmisar...
Börjat vara på Backa igen som "slav"/Stalltomte.... ;-)....om det tycker jag mycket om....
Tolvsbo, om det kunde ni läsa igår.... ;-(
Det går bra för bägge barnen i skolan, Frida har blivit en stor tjej på många sätt och det märks.
 
Nåt nytt då?
 
Sandra har börjat på streetdance. "Fröknarna" är väl inte dom bästa kanske, lite tafatta sådär, men Sandra tycker det är jättekul och det är huvudsaken. Till jul ska de få uppträda på en scen med en dans dom lär in nu. Jättespännande och stort för Sandra. :-D
 
Jag skriver mer när jag kommer på vad jag ska skriva om. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela