chios

---

Publicerad 2013-04-17 09:08:24 i Allmänt

Godmorgon!
 
Eller inte.....min morgon började med 2 systrar som hoppade upp i sängen....OSAMS!
Sandra hade sovit över hos sin syster inatt igen....men sen så blev dom oense om nåt larvigt och kom då nerrusandes, slet upp dörren och kastade sej över mej, bägge 2, samtidigt.
Det blev samma känsla som när man har försovit sej....fy sjutton säger jag bara! Jag har inte hämtat mej än, 2 timmar senare! :-S
Inatt får de allt sova i sina egna rum, själva.
 
Annars så lyser solen men det blåser mycket och kallt. Men det är nog bra att det blåser, då torkar det upp snabbare.
 
Om en pyttestund ska jag till stallet för att fixa åt Donelli/Bonnie och sen ska jag hem och försöka hinna röja undan lite. Det gror igen så himlans snabbt i detta hus.....Man plockar och plockar och det märks inte mer än för stunden. Känns det igen??

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela