chios

<<<

Publicerad 2013-04-22 20:27:43 i Allmänt

Måndag idag igen....den har gått jättefort efter en rolig arbetsdag ....och även en bra dag hemma. :-)
Imorgon är jag ledig och ska då spendera fm i stallet och em själv med barnen för K åker på kurs i 4 dagar.
Ska faktiskt bli ganska skönt måste jag erkänna..... Tycker nog han med.... ;-)
 
Nu är det äntligen bestämt när, var och hur han ska resa i sommar. Jag går ju på schema så denna sommar blir lite lättare att planera när man redan nu vet hur bägge jobbar. Nu kan jag slappna av lite i den frågan även om det blir lite pusslande med barnvakter och fritids.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela