chios

Fredag

Publicerad 2013-04-12 21:56:03 i Allmänt

Bra dag till ända.
Varit ledig idag och har hunnit med en del.
På fm var jag med christina och fikade på "mitt i smeten" här i byn. Lagom  stort och gemytligt cafe' med bra utbud och skapliga priser. Det bidde en baugette med skagenröra, en budapestbakelse samt en kopp te. Gött det!
Efter fikat for vi hem till ch's ditter Anna för att kika på de helt underbara valparna som Ebba hade fått. 1,5 veckor gamla, 3 tikar o 3 hanar. Men ååååh herregud så ljuvliga små varelser. Såååå söta!!
På kvällen så åkte vi in till byn och "bergakul" Tillsammans med Sinead, Molly och Linnea.
Första gången för mej men inte sista. Det var såå bra för framförallt Frida. En hel gympasal att springa lös i, perfekt. Kiosken var öppen med lite fika och godis. Så hit kommer vi att åka fler ggr. 
När vi kom hem så somnade F ganska på en gång medans jag och S lade oss i sängen och tittade på "Lets dance". Det är våran grej!! 
Nu har även S somnat och snart är det dags för mej med. Ska jobba hela helgen, delad tur imorgon och dagtur på söndag.
Ha det gött!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela