chios

ledig

Publicerad 2013-04-10 21:30:01 i Allmänt

Idag har jag varit ledig. Skönt det!
Jag och pappa körde sopor till humboberget (bästa sopstationen ever!!) på fm....härligt att bli av med gammalt skräp och trasiga leksaker som har dykt upp nu när snön är på väg bort.
*Det som göms i snö, kommer fram i tö* stämmer verkligen in på denna gård!!
Måste rensa i stallet också, där ligger det lite urväxta barnsaker, bl.a. några barnbilstolar. Någon som vill köpa (ca 50:- styck)....hör av dej då.
Senare på dagen så åkte barnen och jag ner till hamnen. Där finns det ett gäng hungriga änder som vi då givetvis matade. Vad kan man mata dom med förutom bröd? Nån som vet?
Efter det så fick barnen leka av sej vid den lilla lekparken som finns där. Den var så fin nu för den var nymålad. Såg betydligt fräschare ut....Kul!
Hem och laga kvällsmat (körv och "kladdiga" makaroner ) för att eftér det fara ner till stallet. Fixade hönäten och vattnet till D och B.....pratade lite "strunt" med stallfolket....bästa stället att hämta energi ifrån!
Imorgon är det jobb 7-16 som gäller, ledig på fredag för att sedan jobba heeeela helgen. Så ser det ut framöver.
 
Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela