chios

Lördag

Publicerad 2013-04-27 13:27:32 i

Underbar dag (hittills). Vaknade visserligen kl 6 redan men kunde iaf ligga kvar o dra mej.
Åt frukost, drack kaffe o surfade lite.
Begav mej sen mot folkets hus här i byn för att gå på barn-loppis. Myyyyycket folk o långa/sega köer var det. Men jag gjorde några fynd b.l.a en rosa vinterjacka för 20:-.
Hem och gjorde tacos till lunch o nu sitter jag här på trappen i det ljuvliga vädret. Ungarna leker, karln är i garaget och jag krattar o pular i trädgården.

Vid 16 börjar jag jobba...till 21.
Imorgon delad tur, inte lika kul, men, men...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela