chios

Lördagkväll

Publicerad 2013-04-06 22:30:13 i

Har inte haft nån lust att skriva på några dar men nu så...
Ligger i sängen och leker med mobilen, sandra sover hos mormor, frida sover och k är i garaget. Lugnt o skönt med andra ord! Imorgon ska jag ha sovmorgon så i med öronpropparna. ;-)

Jag har fått ett längre vikariat på solgruppen (mitt första vik någonsin). Börjar på måndag och slutar 31/8. Äntligen får jag ett schema att gå efter, det ska bli sååå skönt, dock kan det bli lite körigt om/när K drar iväg på jobb. Kvällar och delade turer på helgerna passar inte alltid så bra ihop med fritids/dagistiderna/sovdags. Jag kommer att behöva mycket hjälp så är det nån som känner för att vara barnvakt framöver så är ni mer än välkomna!!! "Flirtar lite"

Annars har jag varit i stallet och tagit hand om donelli och bonnie. Nu märks det att leran är framme, speciellt på den lilla ponnyn!! Idag fick vi hålla till ute när hon skulle borstas annars hade hästarna fått "dammlungor". ;-)

Och till sist en rejäl dementi.
En viss person har fått bli det svarta fåret helt oskyldigt i en viss träta. Jag har träffat denna människa EN gång och det var när de fortfarande var sams/kompisar.
Jag har ALDRIG pratat med/lyssnat på eller träffat h*n någonsin efter det!!
Trot eller ej....men jag har faktiskt hjärnkapacitet nog för att bilda mej en egen uppfattning om saker och ting, helt efter mina egna erfarenheter/upplevelser/samtal/läsförmågor. Inte illa va?? SÅ ligger det till sörru!!!

Tjenare!! Säger Donelli.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-04-07 07:19:48

Grattis Anna, nu ska du se att du snart får ett fast jobb. Har man bara fått in foten på ett ställe så brukar det hjälpa.

Postat av: Malin

Publicerad 2013-04-07 09:06:37

Grattis till jobbet Anna! Härligt att få ett schema att gå på! Då kan livet bli lite lättare =) Jätteglad för din skull!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela