chios

Sms

Publicerad 2013-04-18 16:46:45 i

En tanke....
Efter utbräbdhetet så har tankeverksamheten saktat ner....så jag har blivit mer glömsk.
Om nån har hört av sej och jag inte har svarat på ett eller annat sätt så är det inte för att jag nonchalant. Utan för att jag säkerligen har glömt bort det!! 😳

Jag ber om ursäkt om jag upplevs som nonchalant, inte min mening. Påminn
mej istället så hör jag av mej!
Svarar jag inte i mobilen så SMSa eller skriv på FB, WF eller Quiskampen..

Jag vet själv hur snopet/irriterande det är när man inte får nåt gensvar och man undrar om han/hon är sur eller enbart skiter i det bara..... :-/

Inte ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela