chios

söndag

Publicerad 2013-04-21 20:43:10 i Allmänt

Denna dagen har varit en bra dag. vi har varit ute mycket i det fina vårvädret som var riktigt skönt (när det inte blåste).
Nu sitter mamman och är jättetrött och ska snart sova för att orka upp till en jobbdag imorgon. :-)
 
Dagen i bilder:
Vårens första besök i lekparken i byn, det var många barn som hade hittat hit. Här kommer mängder av timmar att spenderas framöver.
 
Bästa klätterträdet vid bäcken.
 
Sandra i vårsolen.
 
Utsikt över byn sedd från bäcken.
 
Vårat hus som skymtar bakom träden.
 
Synd att vissa uthus bara får förfalla ...detta takras är snöns verk som sedan bara har fått rasa in mer och mer. Skamligt!!!!
 
Och slutligen en bild på Frida....denna bild symboliserar henne som den busunge hon är! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela