chios

Ännu en dag

Publicerad 2013-08-12 21:23:19 i Allmänt

Nu är denna tråkiga måndag snart slut...skööönt! Idag har jag jobbat 7-15. Det kan vara väldigt snurrigt/stressigt på jobbet ibland men en fördel är iaf att dagarna går jättesnabbt. Inte ofta det är dötid där inte. :-) Efter jag hämtade barnen på fritids hände det inte speciellt mycket. Barnen var trötta o griniga så det var väldigt skönt när de väl hamnade i säng. Det bidde korv o bröd till F och korv o äggröra till S. Enkelt men snabbt. Kollade lite på friidrotts-vm och plockade/städade lite och nu ligger jag till sängs med min onda rygg. Den började göra ont/krampa på em (inga tabletter hjälpte) så nu har jag tagit till det tunga artelleriet (orudis retard). Hoppas det släpper tills imorgon då jag ska jobba igen. :-/ Gonatt med er!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-08-13 20:52:46

Tråkigt med ryggen, hoppas det blir bättre

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela