chios

J

Publicerad 2013-08-15 21:38:21 i Allmänt

Idag jobbade jag 7-14....alldeles lagom.
Sen smet jag in en snabbis på "gamla mejeriet" där dom hade "super sale". 4 plagg för 100:-, kan inte bli billigare!
Köpte en bas-tröja, ett par byxor, ett par shorts och en guldig klänning.
Denna affär kan varmt rekommenderas.

Kom hem, tog det lugnt, handlade av glassbilen och sen fick jag äntligen komma ut och träna lite. En pw/joggingtur upp i skogen kombinerat med kantarellplockning. Det var såååå skönt! TACK mamma o pappa för barnpassningen!

På kvällen kikade jag på friidrottsvm. Höjdhopp/herrar och guld i 1500 meter genom aragabi (?). Hade aldrig hört talas om denna "svenska" sprinter innan Vm, men det var väl kul att hon vann!
Det som överskuggade denna dagen var väl ändå Rysslands ställningsragande till homosexuella?! Att de är helt emot detta och att de blev upprörda över emma greens regnbågsmålade naglar. Ryssarna anser sej vara normala människor fast de är emot homosexuella enligt Jelena Isinbajeva på en presskonferens idag. Där sjönk hon i mina ögon kan jag säga!
Nä, låt kärleken flöda, mer kärlek åt folket!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela