chios

Uppdatering

Publicerad 2013-08-11 08:19:48 i Allmänt

Hej igen.

Har ju upptäckt att jag är en periodare....att skriva här. Ibland flödar det som bara den och ibland tänker jag bara "jaha, vad ska jag skriva där då, mitt liv är bara trök och allehanda".

Så är det bara, inget att göra åt! ;-)

Mitt liv just nu:

* Jobbet (vikariatet) tar slut 22/9 och vad som händer då? Tja, det blir väl AF och a-kassan (som vanligt).
Denna sommar på jobbet har varit under all kritik så jag tänker INTE söka nästa år igen. Inte värt att bli sönderstressad för ett jobb. :-/

* Barnen mår bara bra. De börjar skolan om en vecka, Sandra i 2:an och Frida i 1:an. De börjar bli stora tjejor! :-)

* Kribbe är resemontör så han är borta på jobb ett par veckor i stöten och sen är hemma likaså. September har han jobb o varberg hela månaden och sen blir även han arbetslös igen. :-/

* I stallvärlden är det samma lika, hänger och hjälper till i Backa med Maries fina hästar. Har ridit Loman ett par ggr och hoppas på många fler (bara karln håller sej hemma o kan ta barnen).

* Gymmet har legat på is över sommaren, jag har varit lat och det har varit på tok för varmt. Hoppas på bättring när skolan börjar, då får jag fm fria...lite lättare att ta sej iväg.

Ja, annars är väl allt sej likt skulle jag tro.

Idag vankas det kalas för S som har fyllt 8 år, samt att K drar iväg till Forsmark ( kärnkraftverket i Gävle) för ett par veckors jobb.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela