chios

Näst sista dagen

Publicerad 2013-12-12 19:24:47 i Allmänt

Var det idag på solgruppen, sista dagen imorgon, men inte för gott. Jag kömmer tillbaka, var så säker. Säga vad man vill om att det är sjukt stressigt emellanåt och att man känner sej helt utömd på energi alltsom oftast....jag trivs väldigt bra där (ändå). Jag hoppas att jag kommer tillbaks dit igen nångång. :-)

Men nu är det andra tider som stundar. I tisdags så ringde chefen och frågade om jag ville kliva på ett vik på gläntan och självklart sa jag ja. Det sträcker sej (först och främst) till den 15/1.....men skulle tro att det blir förlängt. Hoppas kan man alltid. :-D
Det ska bli riktigt roligt att göra nåt nytt, lära sej nya saker och rutiner. Nu har jag ju varit där lite grann redan så helt nytt blir det inte. Men det finns ganska många vårdtagare som jag inte har träffat än. Spännande och skoj ska det bli! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela