chios

Torsdag

Publicerad 2013-12-19 21:37:38 i Allmänt

Jobbat, städat, lagat mat och varit i stallet....så har denna dag sett ut. :-)

Imorgon får barnen det efterlängtade jullovet. "Sovmorgnar" väntar, såå skönt!! De har kort dag, de ska endast fika och byta julklappar så de slutar vid 10-snåret redan. 
Själv jobbar jag 7-14 på gläntan, uterad tror jag att det var, spännande då jag inte har gått på den raden förrut. Kul att göra nåt nytt! :-D

På kvällen är det dags för det årliga julklappsbytet oss tanter emellan. Vi har säkert hållt på i 20 år iaf....nån som minns??
Vi ska träffas på cafe engeln, fika, snacka strunt och byta julklappar för en femtiolapp. Det är så skoj och en underbar tradition. :-)

Dagens väder har bestått av riktigt höstrusk, regn och åter regn samt några plusgrader. Inte så mycket till julstämning precis!

Go och gla'......

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-12-20 22:20:36

En god jul till dig och din fina familj önskar jag er

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela