chios

bilköp

Publicerad 2013-02-25 21:24:20 i Allmänt

Idag har solen lyst hela dagen och det har varit alldeles underbart. Energiflödet på topp!
 
Ledig idag och då passade jag på att gå en promenad med Jens. Kort men rask som tog ca 30 minuter, alldeles lagom nu när man inte är i form precis, usch, känner mej som en fladdrig barbapapa. :-(
 
Kroppen gör ont, är stel och orkar tamejfan ingenting. Musklerna har förtvinat tror jag....känner mej som en 80-årig tant.
 
Annars har vi blivit med bil igen....den sjuttioelfte i raden. Vi for till örebro på em och köpte oss en billig peugot 406. Tråkig men billig i drift och nybesiktad så den får duga. Vi måste ju tyvärr ha 2 bilar med tanke på hur vi bor. Tanken är att vi ska sälja jeepen och köpa en annan bil för dom pengarna. Jeepen är en bra bil men nåt så fruktansvärt dyr i drift så den har vi inte råd att ha kvar. Bilar kommer och bilar går!
 
Imorgon ska jag jobba kväll igen. Jobbar mycket men tur att man trivs på jobbet och sina kollegor. Det är ett stort åldersspann, en del är 20 år yngre och en del är 20 år äldre men vad gör det, vi har väldigt skoj ihop ändå. Vissa klickar man bättre med än andra men överlag så är vi ett härligt gäng som jag får positiv energi ifrån. Love it!
 
:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela