chios

Natti

Publicerad 2013-02-23 22:08:45 i Allmänt

Jahapp, då var denna dag snart slut.
Jag och Sandra har legat i sängen och tittat på mellon. I år var det banne mej ingen låt som stack ut och var jättebra. Trist! Men Ralf som gick vidare ikväll var iaf bra och jag hoppas han vinner hdla skiten. :-)
Jag har nyss kollat av travet ( ca 80 miljoner i jackpot tror jjag det var ).... Men inte blev jag miljonär den här gången heller men 5 rätt fick jag in x 2. Jag vann hela 98:-.....wiihooo!!! ;-)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-02-24 07:55:01

Jag jobbade hela kvällen och missade mellon, men kollade i programbiblioteket när jag kom hem. Jag tyckte också att Ralf var bäst, och jag hoppas han vinner i finalen. Tycker inte det finns några andra alternativ! Vi fick också 5 rätt på travet =), fast vi hade 3 femmor. Alltid kul när det händer nåt. Ha en skön dag, vi hörs! kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela