chios

1 januari

Publicerad 2013-01-01 20:48:57 i

Årets första dag till ända.
Jag jobbade mellan 7-14.30. Jag var jättetrött sen gårdagen, somnade inte förrens efter kl 1.00.....det märktes väl idag! Trött som en gnu.
Jag skulle egentligen bara ha jobbat till 11 men vi blev en man kort så då fick jag stanna längre. Tröttsamt men det märks förhoppningsvis på lönen eftersom denna dag är storhelg. :-)
Sen när jag kom hem var jag däckad och nu ligger jag redan till sängs.

Bara att ta nya tag imorgon, jobbar 7-14..... Sen är det väl dags att börja städa bort julen. :-)

Såhär såg det ut idag på jobbet....is, is, is.....

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-01-01 22:07:42

Va skönt för dig att du får jobba. Is har vi haft men från att ha ca 35 cm snö på julafton har vi barmark och gröna gäsmattor:). Längtar till våren

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela