chios

Fm

Publicerad 2013-06-22 13:38:42 i Allmänt

Efter en väldigt snurrig fm på jobbet så är jag mentalt slut. Måååånga känslor har passerat....jag önskar att jag kunde stänga av denna förbannade tanke-hjärna nån gång....jag tänker/grubblar alldeles för mycket. Tar in för mycket och tar åt mej för mycket.....läser in för mycket, som kanske inte alls var menat på det sättet som jag tror. Och VILL för mycket (som inte den andre vill uppenbarligen).
Frustrerad, grubblad och förundrad = Anna.
Hur gör man för att stänga av känslor?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela