chios

Hem

Publicerad 2013-06-05 08:50:41 i

Ligger i sängen o surfar på mobilen. Det är lugnt och framförallt tyst och jag njuter.
Detta är lugnet före stormen för ikväll kommer äntligen K hem igen. Det ska bli skönt, speciellt när det gäller för barnen. Då slipper de vara tillsammans jämt, vi kan ta varsitt barn och göra nåt kul. Då kanske de inte bråkar lika mycket för nu ryker de ihop stup i kvarten, de tär på varandra. :-/
Samtidigt tappar jag kontrollen över hemmet och ordningen (nåja).... När jag kommer hem från jobbet så kommer det att se ut som ett bombnedslag (och vem får städa tror ni?).
K är bra på sitt sätt men nån städådra existerar överhuvudtaget inte i hans kropp (nu har jag sagt det på ett snällt sätt). ;-)
Blir mer att göra med andra ord....

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-06-06 07:43:39

Alltid skönt att vara 2 när det gäller barnen och hemmet.:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela