chios

Bra saker att göra!

Publicerad 2013-03-25 09:07:09 i Allmänt

Som ni har förstått så har jag tröttnat på mitt gråa, urtråkiga vardagsliv. Dags att vakna....rejält!
En liten början iaf iom kryssningen och inskrivningen på Må Bättre men jag vill ha mera.
Det finns några saker som jag SKA göra inom en snar framtid, själv eller med sällskap (vill nån hänga på så hojta till)....
 
*Gå på bio. Jag har inte gått sen sagabiografen stängde, det var på stenåldern nån gång. Välj ut en bra film och jag hänger på!
*Bowla. Det var inte så länge sen sist, men det var kul så jag vill jättegärna göra om det snart!
*Springa/gå blodomloppet i Brlg i Maj. Vill jättegärna ha sällskap, lite tråkigt att åka själv.
*Färga ögonfransarna, mina är så fruktansvärt bleka.
*Färga/slinga håret. Är skit-trött på mitt livlösa hår.
*Åka till sthlm i vår. Kanske Säfflebussen över dagen bara....strosa runt, titta på folk, sitta på nåt café.
*Bli mer social överhuvudtaget, jag har bott i min grotta alldeles för länge nu. Dags att tvätta av mossan som växer på mej!!
 
Så......bara att börja beta av listan!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-25 13:11:32

Jag hakar på!! Antingen hör du av dig eller så gör jag det. Jag måste också göra nåt radikalt, kan inte bara jobba jämt. Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela