chios

Bullmamma

Publicerad 2013-03-11 16:51:09 i

Idag har varit en bra o kreativ dag.
Först på morgonen så följde jag med Sinead till gymmet Må Bättre. Väl där skrev jag in mej samt att jag fick en genomgång på vissa maskiner. Jag gick på löpnandet samt gjorde en "cirkelträning". KUL!!
Nu ska här tränas, är trött på att ha ont och att vara stel och bändu.
Tack för att jag fick följa med Sinead, det var sparken jag behövde!! :-D

Sen blev det storhandling på Willys samt lite städning innan barnen hämtades på skolan.

Sen förstår ni, gjorde jag o kribbe en vetedeg tillsammans!! Jag gjorde bullar (både vanilj och kanel) av den och fick beröm godkänt av barnen. Det är väl inget märkvärdigt med att baka bullar tänker ni säkert. Joho, för mej var det det, för det var nämligen första gången jag gjorde det helt själv ( utan mammas hjälp ). Så jag blev jätteglad när barnen berömde bullarna! :-D

Nu är det bara kvällsmaten kvar att göra och jag funderar på nåt kött, potatis i ugn samt nån god sås kanske. Mums!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-03-12 07:43:16

Du har väl gjort bullar på gymnasiet, roligt att baka men tar slut fort.

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-13 09:14:01

Duktiga du! Både att ta tag i träningen och baka bullar! Starkt jobbat, Anna!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela