chios

Krax

Publicerad 2013-03-02 14:40:50 i

Nu har äntligen gubbskrället kommit hem från jakten så att jag få slumra till lite. Jag har också fått förkylningen som barnen har.
Den börjar med halsbränna ca 1 dygn och sen övergår den till att bryta ut i halsen, jag blir då väääldigt hes samtidigt som halsen korkar igen. Jättekul, speciellt på natten då jag får sitta upp och sova. Svårt att andas med andra ord!
Detta brukar hålla i sej nåt dygn och sen blir jag "normalt förkyld" så på måndag borde jag kunna jobba igen.
Samma visa varje gång!
Förrut kunde gå så långt som till lunginflammation men jag är numera vaccinerad mot detta.
Känsliga luftrör? Jag? Nähä?

Ikväll tänker jag och Sandra titta på andra chansen i brist på nåt bättre. Jag hoppas på att Martin går vidare, sen kan det kvitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela