chios

Kväller

Publicerad 2013-03-12 22:55:15 i

Denna kväll har varit jätterolig. Jag har för första gången jobbat inne på gläntan på ett kvällspass. Det gick bra och tiden gick jättesnabbt. Jag jobbade med Eva och Alicia, goa kollegor. Det var riktigt skoj att prova på nåt nytt. :-)
Sen finns det vissa kollegor som man kan ha extra roligt tillsammans med, en viss jargong har uppstått oss emellan, men det är bara kul. Lättar upp stämningen när man kan retas lite.
Allt behöver inte vara så himlans allvarligt jämt, eller hur. ;-D

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-13 09:15:09

Underbart att få gå till jobbet och känna att man mår bra av det! Ett gott skratt förlänger käften! =)

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-03-13 13:28:49

Arbetskamraterna är viktigare än vad man egentligen gör, trivs man inte med de man jobbar med så är jobbet roligt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela