chios

Sant

Publicerad 2013-03-22 21:54:11 i

Dessa 2 dagar har gått i sjukdomens tecken, men endast jag som tur är. Jag har korkat igen i halsen, "tappat rösten, lite feber och allmänt uschlig. Men imorgon ska jag vara frisk igen, så det så!!

Det finns så mycket som jag skulle vilja ventiler här men när det väl kommer till kritan så fegar jag ur. Varför är det så?
Jag tänker väääldigt ofta att det och det ska jag skriva om, men sen blir det inget av det iaf.
Jag tror faktiskt att det skulle vara bra för mej att få ur mej vissa saker... Och det är ju upp till var och en om man vill läsa kravlet jag skriver om.
Vi får väl se när "helvetet brakar lös". ;-)

Fina Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela