chios

Snart

Publicerad 2013-03-28 22:59:18 i

Ligger i sängen och avrundar dagen med lite mobilsurf och candy crash.
Dagen har varit bra och jobbkvällen flöt på "perfekt". Kunde inte ha varit bättre (jo, men det behåller jag för mej själv). ;-)

Imorgon blir det en fullspäckad dag. Först och främst så blir jag gräsänka i 2 dar då resten av familjen far till tidsholm. Jag ser framemot lite egentid, det ska bli skönt.
Dagen börjar med jobb till kl 13. Sen hem för att städa och röja. Efter det ska jag till stallet för att ta hand om D och B, fixa och dona där nån timme eller två.
Sen hem och fortsätta städa lite, duscha och hinna äta nåt.
Ca kl 19 kommer det en vän för lite "förfest" och kärringsnack för att sen bege oss till den ooootroligt stora byn och dess samlingspunkt för långfredagsnatten = Hotellet!!!
Hoppas att det blir riktigt skoj nu när jag äntligen kommer ut för att "skaka lite rompa".... ;-)
Och hur jag mår på lördagen, det blir ett senare kapitel....

Fina Donelli och Bonnie i vårsolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela