chios

wrapp

Publicerad 2013-03-20 21:16:11 i Allmänt

Alltså vilken bra ide´!
Jag har fått några sådana presentkort men har inte fattat hur man använder dom, trodde att det var nåt slags massutskick...typ....så jag har liksom ignorerat dom.
Sen så fick jag det förklarat för mej att de faktiskt gick att använda som ett presentkort, antingen i affären eller online.
Så idag när vi var på kupolen så handlade jag för 50:- på hemtex (2 örngott på rea) samt 50:- på indiska (en mugg) och det fungerade utmärkt.
Jag lämnade fram mobilen med wrappen framme och så tog expediten över. Klockrent!
Så TACK till er som jag inte har tackat för wrapparna!! Skicka gärna flera. ;-)
 
 
Wrapp - ett nytt sätt att ge och få digitala presentkort direkt i mobilen
 
Lånad från swedroid.se
 
Den fina muggen från Indiska.
 

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2013-03-23 12:03:02

Älskar oxå wrapp..tyvärr så får man alldeles för få..haha..men har ju upptäckt att man inte kan ge bort alltid heller..brukar kolla varje dag iallafall..inte så jobbigt att trycka lite på mobilen..så detta är en bra app..kram

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-23 12:48:37

Jag trodde precis som du, att det var nåt massutskick eller nåt spel så jag ignorerade dem helt. Har ännu inte provat dem jag fått men det kommer väl. Tack för dem du skickat! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela