chios

måndag

Publicerad 2013-05-06 19:41:19 i Allmänt

Idag har jag jobbat 7-14 och det flöt på fint. Vädret var alldeles strålande så det var en skön arbetsdag. :-)
Efter jobbet for jag till Anna för att hälsa på hennes 6 valpar som är 5 veckor gamla. Så underbara och luktar gott gör de också. Passade på att snusa på en av dom lite extra. Nu är de så pass stora så att de har blivit rörliga och busiga och så kliar det i tänderna... ;-) ... Myspys på hög nivå!
Bilder kommer senare.
 
Vidare for jag sen till Backa för att fixa åt D och B (för sista gången i detta stall). De flyttar nämligen till Jobsbo på Onsdag av diverse anledningar. Synd tycker jag, "en era går i graven" och Backa kommer inte att vara sej likt nåt mer utan systrarna Hedman. Så är det bara!!
Jag hoppas att jag får tomta lite i det nya stallet, om inte så måste jag iaf få hälsa på nån gång och Pussa på finaste D. :-)
Och remember....det är inte ens fel att två trätar!
 
 
Bästa och klokaste damen, Donelli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela