chios

fredag

Publicerad 2013-10-11 09:37:26 i Allmänt

Morgonen var relativt lugn iaf....barnen kom i tid till skolan. Jag satte mej här vid datorn med kaffe/smörgås, surfade runt lite (mest fb och dess spel) drack mitt kaffe och njöt av lugnet. Älskar dessa stunder när jag får vara ifred.

Nu laddar jag för att åka till Willys och storhandla, själva handlingen kan vara ganska skoj, det är efterråt när allt ska in från bilen samt packas upp och in i skåp som jag inte gillar. Då är jag för det mesta slut redan och har en låg blodsockernivå. Men det måste göras och har jag tur så får jag hjälp från K...eller barnen. :-)

Senare idag måste jag ut på en prommis. Igår blev det en slarvdag, ingen motion och lite snask samt pannkaka. så idag ska det powerwalkas en bra stund, sen en dusch/göra mej iordning för sen ska jag och Sinead ut och förlusta oss på Piren. Äta gott/ta nån öl samt tävla i musikQuiz...nån som vill med? Hojta till i sånna fall!!

Ha det gött i det fina höstvädret! :-D

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-10-11 10:01:36

Hoppas ni får kul i kväll! Ha så trevligt! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela