chios

gym

Publicerad 2013-10-14 10:33:36 i Allmänt

Idag efter att jag hade lämnat barnen på skolan kl 8.00 så drog jag till gymmet. Väl där mötte jag upp Sinead, "My partner in crime. ;-) Började på gåbandet en kvart, gåendes i rask takt med lite lutning på bandet. Varm och svettig så gjorde jag ett varv i cirkeln, bra idé det där. Man tränar när det är grönt, byter maskin/vilar en microstund när stolpen i mitten lyser rött. Efter det tränade jag på en del andra maskiner, mage och axlar blev det. Jag avslutade med 5 minuter på den nya roddmaskinen. Köpte mej en jordgubbs/proteinshake som smakade "Pecka"....bara att prova sej fram tills man hittar nån som smakar ok. Bra start på dagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela