chios

Zzz

Publicerad 2013-09-21 22:16:26 i Allmänt

Snart är det dags att släcka lampan för att sova. Får se hur lång sovmorgon man får imorgon, idag blev det kl 6.30....lovely! Aja, man kan ju ligga kvar å dra sej iaf. Inatt sov jag 5,30 timmar i sträck (!) Innan det var dags att gå på toa. Sååå länge var det länge sen sist vill jag lova. Jag har inte sovit en hel natt (längre än 6 timmar) på ca 8-9 år....kul jul liksom. Att vakna utvilad vet jag inte ens vad det är nåt för jag vaknar och sover om vartannat hela nätterna igenom. Till att byta ämne... Idag var jag ut i skogen en snabbis och plockade kantareller x 2. Trattisarna har äntligen börjat bli stora och än finns det gula åxå att tillgå. Vore det inte för dom förbaskade älgflugorna (dom kommer i stora svärmar) så var det en perfekt promenad i den ljuvliga höstskruden som är nu.
Dagens största:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela