chios

Grodor och gräsänka

Publicerad 2014-04-22 22:16:59 i Allmänt

Idag var jag och Frida till skogen/tjärnen för att titta på grodor. Och gissa om det fanns grodor?? Massor, massor,massor. Det visade det sej att det är parningstider nu, så skoj hade dom vill jag lova. Om nån vecka ska vi dit igen för att kolla läget.

Imorgon blir jag gräsänka igen. K drar på jobb till Forsmark i 2 veckor...fy sjutton, vill inte. Nu är jag ju ännu mer utan hjälp jämfört med förra sommaren. Nån som vill bli anställd som barnvakt/avlastare? Menar allvar!
Jag jobbar ju kvällar och helger åxå.....svårt det där, önskar jag kunde trolla med knäna ibland. ;-)
Ja,ja....får ta en dag i taget och lösa det allt eftersom...

Bilder från grodsafarin:







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela