chios

Publicerad 2014-04-26 23:11:59 i Allmänt

Bra dag snart slut. Underbart väder o lagom varmt (ca 18-20 grader) och knappt nån vind alls. Bättre än så kan det inte bli!!
Har planterat lite fröer idag, städat, sågat sly, handlat lördagsgodis samt haft spelkväll med bästa Ch och bästa Malin! Kuuuul!! ❤️


Morötter i den ena och Eterneller/Ringblommor i den andra.


Frida har ett eget "land".


Mycket sly finns det.


Sandra på sin sparkcykel.


Syrenhäcken börjar slå ut.


Liljekonvaljerna är på G.


Gullvivor.


Pionen växer så det knakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela