chios

Torsdag

Publicerad 2014-04-24 21:36:37 i Allmänt

Denna dag har gått i en rasande fart. 
Jobbade 7-14 i ett stressigt tempo eftersom vi var 2 man kort. Trodde ett tag att vi inte ens skulle hinna kasta i oss lunchen, men det löste sej till slut.
Usch, för sånna här dagar på jobbet!!

Hämta barn på fritids, hem o vänta på glassbilen (som stannar precis utanför dörren, så liiite svårt att ubdvika), handla glass, greja lite, vila lite, göra kvällsmat och sen var det kväller.

F sover redan, S får vara uppe till 22 (påsklov) och jag ligger i sängen o slappar.

Kvällens sista önskan: hoppas jag kan somna sen!!! Har haft kämpigt med det dom senaste nätterna. :-/




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela