chios

Ja

Publicerad 2014-01-28 19:43:25 i Allmänt

Bra kvinna reder sej själv...eller hur var det nu?

Jag har jobbat 7-16 på 1:an (alle') idag och det var riktigt skoj!!
Sen jag kom har jag först o främst tagit en Ipren mot den hemska m**svärken och vilat en halvtimme.
Sen har jag:
* Lagat mat (korv o hemgjort mos)
* Plockat i och ur diskmaskinen
* Nattat Frida
* Skottat snö (för att överhuvudtaget komma iväg med bilen imorgon bitti)
* Dragit igång eld i vedspisen
* Hämtat in mer ved (först skotta för att kunna göra detta, drar med pulka)

Vad ska jag med en gubbe till egentligen? ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela