chios

Tankar

Publicerad 2014-01-29 23:06:39 i Allmänt

Avskyr min hjärna!
 Lägg av att grubbla!!! Inget blir bättre av det... Du mår bara dåligt och blir sömnlös!!
Gå in och gör ditt jobb, var glad för alla härliga människor du träffar och att du tjänar pengar. Var glad för detta och strunta i resten! Det är inte viktigt i längden....allt ordnar sej nån gång.
Strunta i vad "de" säger, det är bara tomma ord, fatta det nån gång. Gå inte på det....igen! Det blir som det blir. Du får ingen hjälp från nåt annat håll, du står ensam. Ensam är inte alltid stark så ge dej nu! Låt det vara, punkt slut!!

Sådär, nu har jag skällt lite på mej själv och min otäcka snurrande hjärna. Skönt det,  hoppas jag/den lyssnar. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela