chios

Ledsen

Publicerad 2014-07-03 15:06:16 i Allmänt

Tänk att man bli så sjukt besviken på livet....och dess mening.
Jag har förstått att jag ska lära mej nåt av detta, men vad? Att man måste stå rakryggad och hålla näsa ovanför vattenytan hela tiden. Jag gör ju det så give me some credit nån jävla gång. Jag orkar inte hur länge som helst, inte ens jag gör det!!!!!
Jag sträckte ut min hand och bad om hjälp men "ingen" tog den. Vet ni hur det känns??
Snart faller jag handlöst bakåt eftersom ingen finns där och stöttar mej. 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2014-07-12 08:27:32

är för långt borta:(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela