chios

Fre

Publicerad 2014-03-14 15:58:43 i Allmänt

Tack för alla värmande ord och "spark i arschlet" den sista veckan. :-)
Speciellt en kommentar gjorde susen..... Så nu är Offerkoftan kastad åt tjottahejti och glädjen börjar ta dess plats istället!!!
👍😄❤️

Idag har F varit hemma med ont-i-halsen och lite "ynk-pynk". Såååå himlans sjuk är hon verkligen inte, men nån gång kan det vara skönt att bara få vara hemma. Imorgon är hon nog pigg o glad igen. :-)

Vi har inte gjort så mycket, varit ute, busat, sett på tv, F har lekt med mitt smink medans jag ääääntligen gjorde rent kylskåpet från lort o gammal mat. Det behövdes!!

Sen ikväll blir det Lets Dance med lite gött att äta o dricka.









Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela