chios

1:a maj

Publicerad 2014-05-01 20:36:17 i Allmänt

Vaknar upp till minus-grader och vitt på backen!! Underbart...eller inte. Kallt som sjutton ute. Aja, vi har haft bra väder hittills så ett bakslag var väntat! Men inga fler tack!

Jag o F har haft en mor-dotter resa till Brlg i eftermiddags. En massa affärer, fika på Donken, samt en sväng till affärscentrumet tvärs över gatan blev det.
Leksaker till barnen, en snygg klänning/top på rea (150:-) + ett par tights till mej och lite annat smått o gott.
Efter ca 3 timmars resa+handling så var den här mamman helt slut. Det tar på krafterna att hålla koll på F som far runt som en tornado inne i affärerna.  ;-D

Nu är det äntligen lugnt och tyst och jag har redan lagt mej (kl 20.30).....
Jobb imorgon, 7-13.



Fika på Mc Donalds


En glasspaus innan besöket på Rusta.


Snön låg kvar i skogen sent på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela