chios

söndag

Publicerad 2011-07-10 21:48:11 i Allmänt

Idag har det varit en bra dag!

Sandra har varit på kalas hos bästisen alva och hon hade så kul! Frida och jag passade på att ha kul själva så vi åkte till hamnen och matade några änder. Frida älskar detta (samt vatten) så snart får hon ha flytväst på sej. Hon kommer att drutta av bryggan i rena ivern. :-S
Efter detta äventyr åkte vi ut i skogen för att plocka blåbär samt plaska/leka i en bäck. Men där fanns det minsann inget vatten så blåbärsplockningen gick fort. Vi plockade även lite smultron och kantareller.

Vid 3 hämtade vi sandra och åkte sen till risingsbobadet och tog ett snabbdopp (jag doppade bara fötterna). De börjar bli riktiga badhajar....Bra,bra!

Mor&far kom över på kvällsmat som blev såååå god (och jag brukar ytterst sällan berömma min egen matlagning). Jag gjorde fläskfilé i ugn med champinjonsås och riven ost samt ris till det. Detta ska jag definitivt göra flera ggr. :-)

Nu ska jag sussa för det vankas jobb imorgon, så gonatt mina vänner och annat kärt folk! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela