chios

Motion

Publicerad 2012-04-01 16:04:44 i Allmänt

Idag har jag trotsat vädret!! Jag har varit då duktig, jag har gått en powerwalk/joggingrunda på ca 50 minuter. Runt rävbergsbron-väderbacken-morgårn-backa. Det är en liten sväng trots allt. Jag har inte gjort en sån här "snabb" runda på jättelänge så det var välbehövligt. Skönt för både skallen och benen. Dags att göra det oftare!!!
Och nu efteråt så tog jag en restorate, den ska hjälpa så att jag inte får så mycket träningsvärk sägs det.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela